måndag 7 mars 2016

ATT SE FRAM EMOT I MARS

Vi har redan hunnit kommit en bit in i mars och jag gör vad jag kan för att hinna med. 

Försöker tänka att det är bara mars för att inte bli besviken när man vaknar upp till blötsnö, regntungt och grått när man nyss trodde att våren var här.

Så tills dess så ser jag fram emot detta:


Foto: Lisa Hedberg / Sunday Studio

LJUSET
Ljuset som tränger sig på. Som gör att man vaknar av sig själv på morgonen. Som gör att dagen helt plötsligt får fler timmar. Som motar bort tröttheten. Som får en att andas lite långsammare, med lite mer sänkta axlar.



Foto: Lisa Hedberg / Sunday Studio

PÅSKEN
Påsken är kanske inte en högtid som jag brukar fira på något särskilt vis. Jag gillar bara tanken att man ägnar lite extra tid med sina nära och kära. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar